Wednesday, December 21, 2011

piosenka Oliwki

Kiedyś mi mówili jesteś taka brzydka,
dotykało mnie to, bolało jak brzytwa
co powiedzieć nie wiedziałam wtedy
chciałam się schować, uciec z tej planety
głupie uśmiechy, głupie spojrzenia,
wszędzie wokół mnie nie było schronienia
lecz w końcu dorosłam do prostej decyzji
odwalcie się! nie jestem do waszej dyspozycji
nie do waszej wizji, nie do waszego patrzenia
jestem jaka jestem, wiem, że wyjdę z cienia
nie brzydkie kaczątko, nie królewna śnieżka
jestem jaka jestem, zawsze jestem piękna

ref.:
i mam teraz wszystko, co potrzebne mi do szczęścia,
po prostu odkryłam to, co najpiękniejsze
i ty masz wszystko, co potrzebne ci do szczęścia
po prostu odkryj to, co najważniejsze
nasze uszy nasze brzuchy nasze nogi nasze stopy
nasze oczy nasze dłonie nasze uda, nawet pupa
i głowa pełna słowa, myśli jakich nie wyśnisz
w marzeniach i w planach, w codziennych działaniach
do szczęścia dążę nie wpisanego w schemat

No wiem,
zmieniam się dzień za dniem
Przybywa tu, ubywa tam,
przecież widzę co w zasięgu ręki mam, acha
nagle wszyscy dostrzegli że jednak jestem piękna\
pasuję do strategii sprzedawanej w sklepach
młoda, chuda, włosy blond
teraz wszyscy do mnie chcą
chłopaki w kolejce listy, czekolady ślą
no nie wiem sama czemu ciągle mnie oblegasz
kwiatkami obsypujesz, prezenty kupujesz,
nie jestem z tych co łapówki przyjmują
bo wiem, że rzucasz się raz na jedną raz na drugą
przejrzałam cię głupi, powierzchowny chłopaku
straciłeś szansę, by być ze mną biedaku
uważaj lepiej, przechodzę do ataku
już nie jestem taka mała, mam głowę na karku
nie muszę mieć stanika jak watą wypchanego
by osiągnąć szczęście, poznać chłopaka lepszego
lepszy układ świata i lepsze zakończenie
bo jak dla mnie jestem piękna, jestem piękna jak marzenie

No comments:

Post a Comment