Monday, December 12, 2011

piosenka

Wkurza nas to ciśnienie, że trzeba wyglądać jak pani z telewizji, albo inna pani z gazety, co ją przerobili w photoshopie.
Dlatego napisałyśmy o tym piosenkę.
I jutro ją nagrywamy!


Hej dziewczynko
Dziwne głosy mnie ścigają
Hej dziewczynko
Jakieś kity mi wciskają
Oszukują i ściemniają
Że istnieją ideały
Piękne ciała pełne chwały
I że niby też bym chciała
się przeglądać w ideałach
Co za bzdura! Co za chała!
Co za bzdura! Co za chała!
No i gdzie jest ten ideał?
Pokaż mi go na ulicach
Bo w gazetach, dobrze wiem
Poprawione tam są lica
Sztuczne nosy, większe piersi
Cienkie talie, wąskie uda
Myślisz, że uwierzę w ten fałsz, w te cuda?
I dlaczego ta spódnica
podejrzane tak ma wcięcie?
Nie można być tak chudym!
To nieprawda, To przegięcie!
Ref.: To co naturalne,
Przestaje być normalne
A dla mnie najpiękniejsze
Są dziewczyny zwyczajne
W telewizji ciągle słyszę
Że czegoś mi brakuje
Że nie jestem ideałem
Dziwnie się z tym czuję
Bo ta pani idealna
Przecież nie jest prawdziwa
Czemu wciąć mi wmawiają
Że jest bardziej szczęśliwa?
Odsysanie tłuszczu,
botoksu wstrzykiwanie
Poprawione ciała
Nie chcę patrzeć na nie!
I jeszcze lepsza szminka
I jeszcze lepsze cienie
Te z zeszłego sezonu
To żenada, to wspomnienie

To co naturalne,
Przestaje być normalne
A dla mnie najpiękniejsze
Są dziewczyny zwyczajne
I na koniec tajemnicę
Jeszcze jedną ci zdradzę
Kręcą mnie brzydale
Nic na to nie poradzę!
Coś mnie w nich przyciąga
Coś mnie fascynuje
Sztuczny ideał
Mi zupełnie nie pasuje!


1 comment:

  1. Gdzie mogę ściąnąć wasze piosenki?
    Kiedy będzie kolejna edycja i czy będzie tylko w tej jednej szkolke czy też w innych? W sensie czy jak chodzę do innej szkoły to będę mogła też uczestniczyć?

    ReplyDelete